جلوگیری از ریزش مو

در این سری مقالات، به روش های خانگی و طبی جلوگیری از ریزش مو پرداخته می شود

جلوگیری از ریزش مو

در این سری مقالات، به روش های خانگی و طبی جلوگیری از ریزش مو پرداخته می شود

بیبی بوتاکس

 

 


 

همه چیز در مورد بیبی بوتاکس


هرکسی فیلم "گرگ در وال استریت" را تماشا کرده باشد می داند که کارگردان مارتین اسکورسیزی از چهره های یخ زده و سفت و سخت بازیگران چقدر عصبانی شده است. بنابراین بیبی بوتاکس متولد شد و آمد تا درگیری بین بازیگران و کارگردانان را حل و فصل کند ، زیرا اولی می خواست صورت بدون چین و چروک داشته باشد و دومی به دنبال حالت های طبیعی صورت است. بیبی بوتاکس دستیابی به موفقیت در متخصصان پوست هالیوود است که ابتدا در انگلیس و سپس در بقیه اروپا با اشتیاق پذیرفته شد. در آزمایشگاه پوست و آرایشی و بهداشتی ، با استفاده از دوزهای کمتری از همان ماده شدید ، نتایج فوری برای افرادی که می خواهند چین و چروک خود را بدون یخ زدگی یا ابروهای خود را کاهش دهند ایده آل است. این طیف انقلابی جدید در پوست آرایشی توسط طیف گسترده ای از سنین و انواع افراد ارزشمند شده است. در این میان بسیاری از افرادی که با جراحی های زیبایی از این دست مخالف بوده اند.

 

چه زمانی می توانم با بیبی بوتاکس ادامه دهم؟

بیبی بوتاکس را می توان به صورت پیشگیرانه حتی در افراد جوانی که در آنها چین و چروک ایجاد می کند ، به دلیل افزایش قدرت بیان ، حتی در صورت آرام بودن صورت اما هنوز عمیق و ثابت نشده است ، فرم ایجاد می کند. اصطلاح بیبی بوتاکس ، البته کاربرد بوتاکس در نوزادان را توصیف نمی کند ، اما به کاربرد دوزهای کمتری از دارو که از رفع چین و چروک جلوگیری می کند ، اشاره دارد. بیبی بوتاکس همچنین می تواند در سنین بالاتر برای نگهداری استفاده شود اما در سنین زیر 30 سال نیز به عنوان یک روش پیشگیری موفقیت بیشتری داشته است. به طور کلی ، نامزدهای مناسب بیبی بوتاکس چروک و خطوط ریز دارند که فقط در صورت نزدیک شدن به آینه بسیار قابل مشاهده هستند.

 

تفاوت بین بیبی بوتاکس و بوتاکس

بیبی بوتاکس دقیقاً از همان داروی بوتاکس ، سم بوتولینوم ، محلول ، درست مثل بوتاکس ، در NaCl 0.9٪ استفاده می کند. تفاوت در این است که دوزهای کمتری از دارو در مناطق مختلف تزریق استفاده می شود. با توجه به اینکه بیبی بوتاکس چروک ها را مستقیماً هدف قرار نمی دهد ، دارو مانند نواحی مزوتراپی با توجه به مشکل خاص و در سطح اپیدرمی بیشتر تزریق می شود ، در حالی که در هر تزریق دوزهای کمتری از دارو آزاد می شود. در آزمایشگاه پوست و آرایشی ، متخصصان پوست و جراحان پلاستیک با در نظر گرفتن ویژگی ها و نیازهای متمایز هر چهره ، برنامه شخصی سازی شده ای را ایجاد می کنند که نتایج چشمگیری را برای مدت طولانی تضمین می کند.

 

بیبی بوتاکس کجا اعمال می شود؟

بیبی بوتاکس در کلینیک زیبایی اساساً در موارد زیر اعمال می شود:

خطوط نازک در چشم های خارجی (پای کلاغ)

پیشانی و گلابلا ، جایی که اولین خطوط نازک در صورت جوان ظاهر می شود. خطوط اخم معمولاً ابتدا ظاهر می شوند.

چین و چروک های گردن و به خصوص خطوط شدید ایجاد شده توسط پلاتیسما.

چین و چروک لب بالای سیگاری ها.

لازم به یادآوری است که چین و چروک های گردن و لب به طور کلی اثبات پیری پیشرفته است. بنابراین ، بیبی بوتاکس ناکارآمد و بوتاکس توصیه می شود.

 

آیا بیبی بوتاکس با عوارض جانبی همراه است؟

بیبی بوتاکس به دلیل کاربرد اپیدرمی و مقدار کمی دارو ، علاوه بر کبودی یا اکیموز ، عوارض جانبی زیادی نیز ندارد. این اتفاق می افتد به شرطی که بوتاکس توسط متخصصان پوست یا جراحان پلاستیک در امکانات مناسب مانند کلینیک زیبایی استفاده شود. در موارد کبودی ، می توان از یخ برای بهبود سریع استفاده کرد ، اگرچه در همه موارد این یک عارضه جانبی است که ظرف چند روز از بین می رود و با استفاده از آرایش می توان آن را به راحتی پوشاند. در حداقل موارد ، در روزهای اول پس از استفاده از بیبی بوتاکس ، سردرد یا احساس سنگینی وجود دارد ، اما به سرعت محو می شود.

 

بعد از بیبی بوتاکس چه باید کرد

حتی اگر درمان بیبی بوتاکس بسیار سبک است و به مدت زمان بهبودی کمتری نسبت به بوتاکس نیاز دارد ، دستورالعمل های خاصی وجود دارد که باید برای نتایج درمانی بهینه رعایت شود:

پس از درمان ، باید تقریباً 3 ساعت در حالت ایستاده بمانید.

برای سه روز بعد از درمان باید از انجام تمرینات شدید خودداری شود.

بهتر است تا سه روز پس از درمان از مصرف الکل و آسپرین خودداری شود.

تا سه روز پس از درمان باید از مالیدن مناطقی که بیبی بوتاکس تزریق شده است خودداری کنید.

استفاده از آب بسیار گرم و همچنین روشهای آرایشگاه و گرم کردن مناطقی که بوتاکس تزریق شده است توصیه نمی شود.

 

بیبی بوتاکس چقدر موثر است؟

بیبی بوتاکس یک روش انقلابی در پزشکی زیبایی است. کاربرد بیبی بوتاکس در کلینیک زیبایی از یخ زدگی صورت جلوگیری می کند ، بیان آن کاملا طبیعی و نتیجه کاملا غیرقابل ردیابی است. این برای افرادی مانند بازیگران ، که بیش از هر چیز بیانگر هستند ، ضروری است و بنابراین این درمان به عنوان بوتاکس بازیگران نیز شناخته می شود. حالات صورت به هیچ وجه تحت تأثیر قرار نمی گیرند ، در حالی که در همان زمان خطوط نازک از بین می روند. مقدار کمی که در بیبی بوتاکس استفاده می شود حرکت عضلانی را امکان پذیر می کند ، اما در میزان کمتری. بنابراین چین و چروک ها عمق کمتری دارند و به نظر می رسد تمام صورت جوان شده است. از آنجا که روند چهره منجمد و بدون چین و چروک کمرنگ شده است ، افراد کم سن و سالتر برای داشتن چهره ای درخشان ، جوان و رسا به بیبی بوتاکس مراجعه می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد